Jag har älskat dig i 100 mil!

Oj, alltså vilken panghelg. 10/10! I fredags begav jag mig till Stureplan för att möta upp mina kollegor en sista gång. Vi tog en drink och sen tog oss till julbordet där hela enheten var. Drack bärs och åt så jag nästan sprack. Det kändes sorgligt att säga hejdå, jag hoppas att jag får träffa dem i framtiden.
 
Lördagen spenderade jag och Anton i sängen. Kollade på Nyhetsmorgon, Vår tid är nu. Planerade julen (vilket vi gjort i typ två månader nu). Vid 16 kom vi överens om att nu får det fasen vara nog med sänghäng och julplanering. Så, vi tog oss till Fältis och handlade allt gott vi kunde komma på. Färsk lax, mozarella, citron, maché, godis osv osv. När vi kom hem gjorde Anton en bricka med massa gott vi gillar. Så satt vi där i min soffa och uppskattade livet och tittade på På spåret på svtplay.
 
 
Sen lagade vi massa god mat och lyssnade på Pugh Rogefeldt. Öppnade en till flaska bubbel och blev fnissiga.
 
 
Kan knappt beskriva hur himla fint det är att hänga med Anton så mycket. Han är så smart och klok och rolig. Vi skrattar nästan hela tiden. Och pratar om så mycket. Igår diskuterade vår obefintliga regering och vad som antagligen kommer hända snart. Sen spelade Anton gitarr och jag sjöng och vi drack mer bubbel. Tips - skaffa dig en käresta som kan spela ett instrument. Blir alltid extra kär när han spelar och ba KAN så mycket.
 
Tillslut blev vi för peppiga för att stanna inne så vi tog tuben till Hornstull och mötte upp massa kompisar och drack massa öl med dem. Bland annat denhäringa:
 
Med våra bästistatueringar!
 
OCH, det bästa av allt. Denna helg är inte slut än! Snart ska vi åka på teater. MYS.
 
Sånt som hänt | |
Upp