Modric

Ja vad man skulle ju kunna fråga sig vad jag har för mig om dagarna. Och ja i ärlighetens namn har väl inte speciellt mycket skett sen sist jag skrev. Har läst ut en dålig bok, anmält mig till Midnattsloppet i Stockholm, lärt mig massor på jobbet och hängt med Anton. Nu är den sistnämnde dessvärre sämre i knäfanskapet och ute på landet hos sina föräldrar för att få assistans och ta det lugnt. Fjärde operationen på tisdag. Sen kan det väl fanimej få vara bra. 
 
Annars jobbar jag mest. Kollar på VM. Sover. Om två veckor har jag sommarlov. Hade mycket skoj som jag och Anton ville göra, men vi får skjuta på det lite. Förhoppningsvis kommer vi iväg till Spanien i alla fall. 
 
Eftersom Anton är borta och jag är hemma själv i lägenheten ska jag göra allt som är så jävla gött att göra när man är ensam. Surfa på internet i flera timmar, äta kolasås, ta på mig själv, beställa nåt från cyberspace, se på någon svensk film och chatta (hah tönt). Iof gör jag alla dessa grejer när Anton är här också. Men det är ju speciellt att bara få vara ensam ibland, älskar det. 
 
Danmark - Kroatien. Kroatien vinner på straffar. Det är så spännande dethäringa vm:et. MEN nu ska jag sova, heipa.
 
 
Det jag tänker på, Springa | |
Upp