Lite om vad som hänt

Här är saker som har hänt som jag mår bra av.
 
 
För ett tag sen planterade jag om alla våra växter här hemma. Och de mår finfint! Vattnar och ger dem växtnäring och kärlek.
 
 
Köpte ett par jeans på Röda Korset för 60 spänn. Älskar dem, har varit glad för dem hela veckan. Fynd!
 
 
I påskas hängde jag här med familjen i flera dagar. På torsdag ska jag hem igen och hänga här ännu mer.
 
 
Anton fyllde 29 och det firade vi med Frubbel. Älskar Frubbel.
 
 
Mamma och pappa påväg hem efter Heavy Feather spelning, över ikoniska Plattan.
 
 
En annan fredag gick vi på vernissage på Candyland där Emma och Lisen ställde ut. Det var väldans massa folk och väldans massa fina bilder. Det kändes konstigt men skönt, att gå iväg en fredagkväll för att sen komma hem och laga middag. 
 
 
Jag springer en del. Måste nog börja ändra mitt upplägg lite dock, med tre månader kvar till Midnattsloppet. Lägga in mer intervaller och styrka.
 
 
Såhär såg fredagens Frubbel ut. 
 
Nu ska vi gå och köpa pizza.
 
 
Sånt som hänt | |
Upp