En lördag i april

Jag är hemma i Mjölby. Det är snart sommar, jag känner det i kroppen och i livet på något sätt. Och det känns i skolan också. Man tappar liksom sugen och bryr sig inte lika mycket nu, trots att det fortfarande är intressant. Har precis lämnat in en köttig hemtenta som jag ändå blev ganska nöjd med. Börjar samtidigt bli lite trött på den akademiska världen, för jag finner mig själv ständigt sökande efter vad jag ska svara, skriva, göra för att nöja mina lärare istället för att i första hand ta till mig info för min egen skull. 1,5 år kvar bara. Kämpa.
 
Annat jag tänker på!
  • Bokade precis teaterbiljetter till en av mina favoritkomiker på insta. Ska bli väldans intressant!
  • Idag ska jag på loppis! Och fynda! Snygga kläder!
  • Om två veckor ska jag och Anton till Gotland och dricka rödvin och mysa. Ska bli så himla fint.
  • Och om tre veckor är det ölfotboll med alla bästa! Ska ocksåå bli så himla nice.
Äsch, det här blev ju årets tråkigaste inlägg. Hur som haver, så kan det vara ibland. Nu ska jag köra bil, något jag längtat efter!
 
Här får ni en bild på mig och min bästis.
 
Sånt som hänt | |
#1 - - Anonym:

<3 <3 <3 <3 <3

Upp