They would have liked me cause, sometimes I'm funny!

 
En gammal gammal låt som när du hör Lisa kommer säga "ååh gud DEN HÄR" för vi lyssnade så mycket på den. 
 
Har denna fredag än så länge varit på en föreläsning om arbetsmarknadspolitiska åtgärder för försörjningsstödstagare och andra socialpolitiska åtgärder som påverkar de sämst ställda i samhället. Tycker i regel socialpolitik är så himla intressant, men har så pass dålig koncentrationsförmåga att jag zoomar ut så fort en föreläsare har mer än fem meningar på en powerpointslide. Så, jag pratade om relationer med Löppe på facebook och petade på Sarah hela föreläsningen istället. 
 
Nyss var Lisa här och åt semla och drack kaffe med mig. Tittade ut genom fönstret och glodde på det som lät så dant, likt två tanter. Ser framför mig hur vi kommer göra samma sak om 40 år också.
 
OCH, det är fredag, det är helg och dessa dagar kommer jag umgås med så många av de personer jag mår så väldans bra av att vara med, mina fina kompisar och familjen som kommer på besök i helgen. Hade tänkt läsa lite kurslitteratur nu, men tror det blir lite yoga och ett bad istället. Det är ju bara fredag en gång i veckan.
 
Det jag tänker på, Musik | |
Upp