Open book

Sånt lugn nu. I att ligga hemma på soffan igen, ensam, med tända ljus och min musik. Snackat skit med Marre hela kvällen om allt och ingenting som vanligt. Att få ösa ur sig allt vad man tänker hos en bästa kompis.
 
Och sen känna lugnet här, där jag är som mest mig själv i mitt egna sällskap. Det typ pirrar i kroppen för att jag tycker om det så mycket? Bara vara här, glo på Pinterest. Tycka om livet. Ta en liten snus, kanske en långburk. Trivas med mina val i livet.
 
Har dessutom rensat min garderob denna dag som idag som idag också. SLÄNGT två påsar med kläder, rensat bort en kartong med kläder jag inte använder som åkt ner i förrådet och även rensat bort fyra påsar som ska skänkas. Sådan tillfredställelse. Jag har numera överblick över mina kläder! Ska även härmed försöka hålla i pengarna bättre och inte köpa onödiga grejer, såsom kläder. OBS dock, secondhand räknas inte - hittar man något fint där får man, för det är billigt + mitt intresse + går till välgörande ändamål + miljöschysst.
 
Så! Lugnet! I mig själv.
 
 
 
 
Det jag tänker på | |
Upp